IDC Türkiye Dijital Perakende Konferansı, 9 Kasım 2016, İstanbul

ETID-Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği ‘nin strajetik partner olarak yer aldığı ve deneyim paylaşımları, paneller, sunumlar, networking ortamı ve 1-1 toplantılar ile gerçekleşecek olan “IDC Türkiye Dijital Perakende Konferansı” perakende sektörünü en derinden etkileyen konulara odaklanacaktır:

International Data Corporation (IDC), global “Dijital Perakende Konferansları” serisinin Türkiye ayağını İstanbul Wyndham Grand Levent Hotel’de 9 Kasım’da gerçekleştirecek. Konferans, sektöre özel konularda yapıcı tartışmaların hayat bulması için ideal bir platform görevi görüyor. Çok sayıda BT yöneticisi ve sektör uzmanı, konferansta dünyadaki en güncel ve en iyi uygulamaları paylaşacak ve modern BİT (Bilgi İletişim Teknolojileri) ve iş stratejilerini şekillendirirken kaçınılması gereken en yaygın hatalara dair bir bakış açısı sunacak.

Türkiye, sıklıkla global perakende sektöründeki BT yatırımlarına benzer unsurlardan etkilenmektedir: Ciro yönetimindeki baskılar, artan verimlilik ihtiyacı, varolan müşterilerin devam etmesi, müşteri analitiği, ve çoklu kanal – nesnelerin interneti – sosyal medya gibi teknolojik gelişmelerden faydalanma. Rekabet ise sektörlerin içiçe geçmesi, üretici firmalarin direkt satış yapması, e-ticaretin büyümesi, pazara yeni giren oyuncular, yerli niş satıcılar ve sosyal ticaret sayfaları gibi çok farklı noktalardan gelmektedir. Bu sebeple IDC; perakende ve e-ticaret alanındaki büyük oyuncularla teknoloji şirketlerini bir araya getirmek ve “perakende sektörü dijital dönüşümde ne oranda ilerliyor” sorusunun tartışılmasına olanak sağlamak istemektedir.

ETID-Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği ‘nin strajetik partner olarak yer aldığı ve deneyim paylaşımları, paneller, sunumlar, networking ortamı ve 1-1 toplantılar ile gerçekleşecek olan “IDC Türkiye Dijital Perakende Konferansı” perakende sektörünü en derinden etkileyen konulara odaklanacaktır:

  • Perakende sektöründe BT ve iş stratejileri uygulanırken karşılaşılan zorlukları aşmak için uygulanan en başarılı uygulamalar nelerdir?
  • Organizasyonlar için hem BT hem süreçler tarafında alınacak hangi strateji ve taktikler ile uzun vadeli başarı elde edilebilinir?
  • Uzun vadede organizasyonları diğerlerinden ayırmak ve farklı olmak adına uygulanabilecek başlıca dönüşüm ve inovasyon programları nelerdir?
  • Müşteri-odaklı stratejilerle ilgili hangi BT kararları yatırımın geri dönüşü tarafında daha iyi sonuçlar verir?
  • Çoklu-kanal stratejisini desteklemek adına, bulut teknolojileri iş yetenekleriyle daha iyi uyum sağlayabilme noktasında nasıl kullanılabilinir?
  • Perakende şirketleri stok yönetimini ve satış hızlarını nasıl optimize edebilir?
  • Perakende şirketleri teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak nasıl iyi strateji oluşturabilirler?

 

Konferansta ayrıca bu yıl ilk kez düzenlenmekte olan “Perakende Sektorü Teknoloji Ödülleri” düzenlenecek ödül töreniyle sahiplerini bulacak.

Detaylı bilgi için ve etkinliğe katılmak için lütfen web sayfasını ziyaret ediniz.

www.idc-cema.com/retail2016

  • E bültene Üye Olun
    Gelişmeleri Takip Edin